Jump to content

Neo

LSP_Members
  • Content Count

    1,012
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Neo last won the day on August 21 2012

Neo had the most liked content!

About Neo

  • Rank
    Senior Member
  • Birthday 05/01/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Candada

Recent Profile Visitors

349 profile views
  1. Nope thats a t-50 in the white and red. Look at the intakes
  2. Neo

    "White Death", it's comin!!!

    Haha for new year at my inlaws we got 20cm and a mild -20C On top of what was already there
  3. Neo

    Two-Stage Mosquito

    Thats a radical change of scheme
  4. Neo

    Kronos third hand

    Yeah i really like how easy it seam to attach the model to it too. Really wish i could find one
  5. Neo

    Revell 2019, 1st Quarter(+)

    The F-18E seams to have been delayed for ever. Cant wait to see a comparasing with the trumpeter kit
  6. Neo

    Dragon BF 110 C-7

    Are the belly guns OOB barrels? They look great
  7. Neo

    Kronos third hand

    Yep thats the one
  8. Neo

    Kronos third hand

    hi Guys ive been trying to get my hands on the "Kronos third hand" but cant seam to be able to reach the creator ! tried his facebook inactive since 2015, tried his email NADA anyone know where i can get one ? Any of you guys have one you dont need ? Cheers Neo Edit here is the facebook link https://www.facebook.com/Kronos-Designs-1556299394599528/ Also noted that the real name is Fantastic third hand
  9. Neo

    20th Anniversary Monthly Raffles!

    Im on my 10th year here also This Raffle idea is awesome
  10. Neo

    2018 builds - Jan_G

    Wow super clean work there. Mustang and dornier are my favorites
  11. Neo

    What would you choose?

    Ive built this a while back Academy Rokaf T-50 really nive kit OOB gets great results Link
  12. Neo

    Make the others jealous

    In this link you can see my mod for the detolf I had made a build thread but cant seam to find it anymore
  13. Neo

    1/32 Hasegawa P-40E Markings

    Wow amazing work ZM kits are made for you imagine starting with basic framing and upgrade from there it would be mind blowing
×